23.9.11

güncel karalamalar:

Düşündüm de, buraya şimdilerde kafamı işgal eden düşünceler hakkında bir şeyler yazmazsam ayıp olur. Daha doğrusu tek yazma sebebim, bu okul senesinin sonunda geri dönüp bu yazdığımı okuyabilmek. Şu önümüzdeki 8 ay süreçten sonra; yaşanacak olaylardan, kafamı işgal edecek sorulardan belki de sıkıntılardan belki de kara bulutlar aracılığıyla tepeme konmuş düşüncelerimden sonra bu sene hakkında düşündüklerimi hatırlayamıyor olmam olası olduğundan yazıyorum. Hani "değişim" falan diyoruz da, ben daha yeni tanıştım kendisiyle.
İkinci sınıfın geçen seneden daha güzel olacağına eminim. Kafamdaki soruları birlikte çözümleyebileceğim insanları bulabildiğime inandığımdan kaynaklanan bir durum bu da sanırım. Bana bir seneye mal olsa da, bulduğuma inanıyorum. Nihayet bir şeylerin oturmuş olduğunu görmek gerçekten de insanı havalara uçurabilen bir duygu olduğunu da keşfedebildim bin bir çabayla. Sonunda.
Bende bu sene görülebilecek tek değişim sanırım yine hayatımda var olmasını istediğim avuç içi kadar insana fazlasıyla değer vermemi içeriyor; ancak bu seferin her zamankinden farklı olmasını beklemekten ziyade, onun farklı olmasını kendim sağlamak. "Yazgı" insanların bir şeyleri kendi gerçekleştirebilmesinden ziyade onların kendiliğiyle gerçekleşmesini üşengeçlikle beklemek için kullanılan bir kavram çünkü.
Kendi sözlüğümde de rastlayamadım henüz ona.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder