5.10.11

saçma sapan günler

Kelimeler her zaman etrafımda; ama şöyle de bir şey var:
Bugünlerde bir şeyleri okumaktan ziyade, tüm zamanımı onları okumaya çalışarak harcıyorum. Nedensiz. Algılamaya yarayan şu beyin fonksiyonumun tam olarak nerelerde dolaştığını çözemedim henüz. Bir de ısrarla okuyup da anlayamadığım yerleri dönüp dönüp tekrar okumaya koyuluyorum. Bunu da defalarca yaptıktan sonra okumaya çabaladıklarım da anlamlarını yitirmiş oluyor artık zaten. Bırakıyorum. Pes ediyorum.
Çok korkunç.
Bir şeyler karalayayım diyorum. Yapamıyorum. Hangi düşüncelerimi kelimeler ile sınırlayacağıma karar veremiyorum. Aslında isteğim çok basit:
Hiç bir şey ve de hiç bir yer hakkında saatlerce yazılar okumak istiyorum.
Hiç bir şey ve de hiç bir yer hakkında saatlerce yazmak istiyorum.
Durmadan.
Hiç bir şeyin anlamsızlığını kendimce anlamlandırabilmek, hiç bir yeri de kendimce var etmek adına.
Kendi dünyamı kendim canlandırabilmek ve de her hangi bir yere "benim" diyebilmek adına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder