2.10.11

pazar günlerinin kasveti

"Long Sunday afternoons; nothing to do, nowhere to go."



Yapmam gereken işlerin arasında yalnızca bir tanesinin görüntüsü sayın seyirciler.




Pazar günlerini evde geçirmeyi çok severim. Hele ki böyle havalarda. Odamda bir köşeye çekilip kitap okumak için ne de güzel anlar. Kitap "ders" ya da "ödev" adları altında zorunlu okutulunca tam tersi olacak sanmıştım ama yanılmışım. Bu ön yargım her kitapla kendim tanışmak istememdendi muhtemelen. Eh, naparsın Pamela. Tanışma zamanımız gelmiş de geçiyormuş meğer. Çoğu okura nazaran, senin satırlarını bin bir zevkle okuyorum. Gerçekten, çok samimiyim. Henüz hakkında söylenenler de doğrulanmadı; daha kaynaşamadık anlaşılan...

Alıntı paylaşmadan da olmaz. Bu kitabı sevmemin tek sebebi şu cümle bile olabilir, bilmiyorum. Ben de emin değilim.
‎"This love", said she, "is the deuce! In how many strange shapes does it make people shew themselves! And in some the farthest from their hearts."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder