7.1.12

kitabım yirmibir yaşına girdi

Yeni yıla girmişiz geçenlerde, ben ise hala bir on yıl gerideyim. Benim kitabım yirmi senelik henüz, günler önce yirmibir oldu işte. Hala, şu yirmi bir senelik kitabın arasında sayılarca sayfa var açmak istemediğim, elim ne zaman o sayfaya uzansa, çevirmek istemediğim. İnsanız ya, nefret ve sevgiyi aynı anda yaşabiliyoruz, özlüyoruz çünkü bazı şeyleri. Her ne kadar onlarla şu an şu halimle yüzleşemesem de, aklımdalar. Bekliyorum. 2012deyiz henüz. Kim bilebilir gerçi, notlarım, yazılarım hazır. Her an gerçekleşebilir diye tahmin ediyorum, beni ruhumdan uzaklaştırıp da şu bedenime önem vermemi sağlayan içtenlikle önemsediğim şeyler olmasa çevremde belki de...

Saçmalıyorum.
Hem havalar da ne güzel. Yağmur eşliğinde oturup müziğimi dinleyeyim. Huzur içinde demeyi ne çok isterdim.

Çok fazla düşüncelerim var, yazmak istiyorum
Yazmalıyım, en yakın zamanda.
Bu düşüncelerden kurtulup onları ölümsüzleştirmek adına yazmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder