25.6.12

Ali Teoman - Eşikte


3 yorum:

  1. 'Hazmettikten sonra, dertlerine gülebilmenin adıdır yaşam..' Ama hazmetmek zaman alıyor..

    YanıtlaSil
  2. Kitabı muhtemelen sizde sonra okudum. Çok beğendim. Ali Teoman'ı genel olarak çok beğenirim zaten. Sanırım ilk olarak Cafe Esperanza'yı okumuştum. Tam da anımsamıyorum. Ali Teoman maceram öyle başlamıştı galiba. Her neyse... Şimdi kendi blog sayfama Eşikte'den alıntıladığım satırları aktaracaktım. Google'da bir arama yaptım: "Ali Teoman Eşikte" şeklinde... Görsellerde karşıma çıkan fotoğraflardan birisi bu oldu. Aynı satırların ben de altığı çizmiştim. "Aaa ne büyük tesadüf, aynı yeri çizmişiz"cilerden değilim. Ali Teoman ne büyük bir yazarmış ki farklı insanların farklı zamanlarda çizebileceği satırlar yazmış, diyeceğim. Nur içinde yatsın. Sevgiler. İyi günler...

    YanıtlaSil