21.9.12

şöyle bir baktığımda

Nedensiz iç bunalmanın beraberinde getirdiği nedensiz yere akılda beliren düşünceler dolup taşar içinde o an. Anlatamazsın. Düşünürsün sen de öylece.

...

Bu kağıdı katlayıp da her hangi bir defterimin arasına koyacağım zaman tek başıma iyileşmek zorunda olduğumu anlayacağım bir kez daha. Geçici bir süre olacak biliyorum, yine de rahatlayacağım ama.

Farkındayım; yan yana getirilip de olduğundan daha da anlamsızlaşan iki kelime kadar uzak olamaz iki insan birbirine. Hakkında yazdığım yazıların anlamzsızlığı kadar uzağımdasın bu yüzden. Nedensiz yere.

Ve sen, ne kadar boş yer bıraktıysan içimde, her birini doldurabildim bu kelimelerimle. Ruhunda acı barındıran loş bir oda içerisinde düşüncelerimi kağıtlara aktarma çabasındayım her gece. Sözcüklerle belirliyorum artık bizi. Bazen tek bir kelime yetiyor birleşmemize, bazense sayfalar dolusu yazılar bile uzaklaştırmaya yetmiyor benden seni.

Geriye dönüp şöyle bir baktığımda da, hala sana söylemek istediklerimin olduğunu görüyorum, durmadan biriktirdiğim. Haykırmak istediklerim bir yana, gözyaşlarım var seni düşünüp de ağlamak istediğim. Senden sonra var olan hüzne eklemek istediğim sevinçlerim, bir yerden tutmak istediğim ellerin var. Özlediklerim var sende, sarılıp bırakmak istemediğim. Karşına geçip "Seviyorum" diyebilecek kadar sevgim var sana, günden güne bitirmek zorunda kaldığım. Duygularım var, rüyalarım, anlarım, sustuklarım. Gecenin bir vakti uyanıp da kafama taktığım, söylemek istediklerim var sana. Her yeni güne eklenmiş vazgeçişlerim var, farkında bile olmadığın bir ben. Bir de sen varsın, saatlerce sana anlatmak istediğim, bir türlü ulaşamadığım. Tekrar tekrar deneyip hep aynı türlü yanıldığım, her seferinde de vazgeçişlere kapıldığım. Sonra da tekrar baştan başladığım.
Vazgeçemediğim.

Bu gece de bu yüzden oturdum, yazılarımla seni bekliyorum yalnızca. Ayaklarım her zaman beraber olduğumuz kaldırımlar yolunda, gözlerim ise önümde duran açık kapıda. Henüz belirmedin; geleceksin, biliyorum ama.

Şöyle bir bakıyorum da, senle biz aynı değiliz.
Bekliyorum ben de. Çok az kaldı aynı olmaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder