12.10.12

sana dairlerim

Göz kapaklarımda canlanan bir anıyla uyandım uykumdan. Acı bir tat ağzımda, tahammül edilemeyen bir de ritim kulaklarımda; bana seni anımsatan. Bitmek bilmeyen gecelerin sonlarında kaç yalnızlıktan uzaklaşıp da açtım gözlerimi yeni bir güne. Sana dairlerim var oldukça, ihtimaller birikti içimde her gece, sabahında ihtilaller çıkartan umutlarımda. Tutuluyor nefesim, boğuluyor cümlelerim sende takılınca. Kaç kişi olabildim ki zaten senden sonra?

Karanlığa açılan sayısaz kapı şimdi önümde. Aydınlığı örtebilecek güçte geçmişten yapraklar savuran, jilet keskinliğinde anılar aklımda bir de. Boşlukta uçuşup duran anlamsız sözler, gelip beynimin en derinine yerleşen günlerce. Zamanı alıp gittin elimden. Sen hep geçen zamanla bir ettn beni, her gün yeniden.

Günlerim oluyor şimdi, ölümü bile diriltmeye uğraşmadığım, öylece bıraktığım. En derinimde, bir türkü mırıldanan acıklı bir ses her sabah kulaklarımda. Her gün yeniden, koşuyorum istemediklerime. Geceleri ise satırların mezarlığına gömülüp düşlüyorum seni sakince.

Gel demekte zorluk çekmeseydin, zor gelmezdi var olanlar, onları ben de severdim. Tükenmez kalemde diretmeseydin, zor gelmezdi dünya ikimize. Şimdi ise, beklemelerle dolu bu anlam koğuşunda, sen anlama, ben anlıyorum her şeyi ikimizin adına. Ayrı tekil şahışlarda hayatlarını sürdüren sen ve ben, bir fotoğraf karesine rastgele sığdırılmış birbirinden habersiz iki insanız şimdi yalnızca. İki yalnızdan çok daha fazlaydık biz seninle oysa.

Anılarla uyandım yine bu gece. Sende dursun bir türlü var olamayan hayatım. Katla onu özenle, koy bir kenara. İster sakla, ister fırlat onu da bir köşeye kenara. Hayat beni sana sunabilmişken, seni bana sunabilmeyi beceremedi galiba.

Gel, bu karanlık gecemde bana eşlik et. Birlikte bir son yazalım yaşamıma. Başka bir yol biliyorsan senden geçmeyen, sun onu da bana.

...
Böyle olmuyor.
Her gece sana dair ihtimaller biriktiriyorum içimde, sabahında ihtilaller çıkartan umutlarımda.
Sana dairlerim var oldukça, hiç kimse olamıyorum ben aslında.

Gel, bu gece bir son yazalım bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder