18.11.12

yalnızca yazılarımda şimdi

Çekilemedi henüz umut bedenden. Yorgun kelimelerden medet umulan bir gece daha karşımda şimdi.
Nefes almamı engelleyen birkaç kelime önümde.
Kendi sonumu kendim yazdığım bir gece daha şimdi.

Satır aralarında itip kakılan duygularım, sen kokan kelimelerle dolular yine.
Bana seni anımsatan bomboş sayfalar önümde.

Elimde olmayan nedenlerimle sevdim seni ben.

Ben, yokluğuyla beraber var olmaya çalışan bir kalem.
Sen, yazılarım.
Sen, yazılarımda şimdi.
Kelimelerin kağıtlara aktarılışı, bendeki varlığın.

Yalnızca ulaşabilmek için sana, ne çok sevdim ben oysa.

Kağıda bastırılan tükenmezlerin arasından uzan bu gece de bana. Satır aralarından yükselt sesini bir kez daha. Kalemimden akan kelimelere bir son ver.
Yalnızca düşlerimde kalabilen gerçek bir hayat yaşatma bana.

Ya da gel,
bir düş paylaş benimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder